top of page

מאמרים

ידעתם שאתם יכולים לתת ולקבל מאמא אדמה?


מכירים את זה שקמים בבוקר ומרגישים מועקה, רגש לא ברור, תחושה לא נעימה ולא יודעים בכלל מאיפה היא הגיעה? פעמים רבות אנשים שהם אינטואיטיביים, רגישים, חווים רגשות, מחשבות, תחושות מהסביבה ונוטים בטעות לשייך את זה לעצמם. יתכנו מקרים שבהם זו דווקא אמא אדמה שמתקשרת איתנו.

היום שלי בקליניקה התחיל עם לקוחה שדברה על כך שהיא קמה בימים מסוימים מוצפת בעצב לא ברור, בבדידות גדולה. כששאלתי אותה אם זה שלה היא ענתה בהפתעה שלא.

של מישהו אחר? לא.

של האדמה?

היא הופתעה מהשאלה ואמרה שהיא תמיד הרגישה בתוכה מתי הצמחים צריכים דישון, מתי השקייה ואם הגנן רק מעלה על דעתו לגרש עשבים שוטים ברעלים היא חשה בזעזוע של האדמה ועוצרת בעדו.

אמא אדמה לא ”מדברת“, לא שולחת הודעות טקסט או מיילים וכדי להעביר אלינו מסרים היא משתמשת בתחושות פיזיות, רגשות. היא מבקשת להיות מוזנת חזרה וכל מה שהיא צריכה זה שנעצור את המרוץ שלנו לרגע, נחשוב על מה שעולה בנו ונשלח לה אהבה וחום בחזרה.

אז אתם מוזמנים לעצום עיניים, לעטוף את עצמכם בשקט פנימי וחיצוני ולהרגיש איך כפות הרגליים שלכם מתחברות לאדמה, מצמיחות שורשים עדינים שנכנסים פנימה אל עומק האדמה לאט לאט. אנרגיה של אהבה, הוקרה, הזנה זורמת דרככם בקלות וללא כל מאמץ דרך השורשים לתוך האדמה ומשחררת איתה כל כאב, מחשבה, תחושה, מועקה, תסכול שאינם שלכם. כל אלו מתותמרים ע“י אמא אדמה . חושו איך אתם מתמלאים בהוקרה לבריאה, נעשים קלילים יותר, איך המרחב הפנימי גדל ושקט ממלא אתכם.

זו האהבה של אמא אדמה שמזינה אתכם במעגל חוזר.

אם כלנו נשלח קצת אהבה בחזרה לאדמה, איך יראה הגוף שלנו, המיינד שלנו, העולם שלנו? ומה יכול להיות יותר טוב מזה?!

מאמרים נוספים

bottom of page