top of page

מאמרים

כל אחד ואחת יכולים לתקשר?- כן. זה הסיפור שלי


מאז שהייתי ילדה נמשכתי לעולם המיסטי, לקלפי טארוט, לסדנאות, לדמיון מודרך, לכלים שונים.

ידעתי בתוכי דברים שפחדתי להגיד בחוץ, כי לא הבנתי אותם והדחקתי.

בגיל 30 קבלתי מתנה מההורים שלי- ניתוח להסרת משקפיים ומהרגע הזה משהו נפתח. אני תמיד אומרת שהסכמתי "לראות" בלי עזרה...פתאום, בלי שליטה או בחירה היתה מופיעה דמות, גילתי שהיא סבתא של אמא שלי שמעולם לא הכרתי (אבל אני קרויה על שמה) והיא מסרה לי הודעות ומידע.

כמובן שפסלתי את זה מול עצמי וחשבתי שאני ממציאה או מדמיינת.

היא לא התייאשה... היא הראתה לי את כל סיפור חייה עד יום מותה ואת המצבה שלה שנמצאת בברה"מ. כששיתפתי את אמא וסבתא שלי הן אשרו לי את הפרטים וכאן הבנתי שכבר לא אוכל להתכחש שיש לי איזו מתנה שמחובתי לפתח.

מכאן יצאתי למסע מואץ של התפתחות- קראתי, למדתי, תרגלתי...רכשתי כלים מעולמות הרייקי, הדמיון המודרך, תטא הילניג, אקסס, תהליכי גוף שונים, שחזור גלגולים, תקשור מתקדם, עבודת מודעות עם מגוון קלפים ועוד ועוד. למדתי שככל שאני פוגשת יותר אנשים היכולות שלי נחשפות בפני בלי שאבחר או אבקש. הפכתי למטפלת, למנחת סדנאות, למרצה.

אני חשה שאני מתרחבת ומתעדכנת בתוך תוכי מידי יום.

הקול המרכזי שמלווה אותי והוביל אותי לעזור מקום עבודה מסודר ובכיר ולפתוח קליניקה, להיות מורה ומנחה הוא האמונה שזו השליחות שלי- להנגיש ידע רוחני, לעולם פרקטי, דינמי, ציני לפעמים. לשנות תדרים להרחיב נקודות מבט וזו התשוקה שלי בכל בוקר.

אני יודעת שכלנו זקוקים לידיעה הפנימית שאנחנו לא לבד. שיש סביבנו מארג בלתי נראה של הכוונה, ליווי וייעוץ. רק צריך ללמוד איך לזהות, להקשיב, להתעלות מעל אגו ורציונל ורק להסכים להיות ברגע.

אז מה עוד אפשרי?!

מכאן נולדו קלפי המסרים שלי, המילים שלי והצילומים של ניר, נועדו להעביר גם אתכם תהליך, לכוון, לענות על תהיות, לתת כלים מדיטטיבים.

לעוד פרטים על הערכה רק לחצו כאן

מאמרים נוספים

bottom of page